sats sats
319
BLOG

I'm black, and I'm proud

sats sats Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

 Zawsze uważałem, że jestem przystojny, ale powiedzieć wysoki było by semantycznym nadużyciem. A tu proszę, na Malcie patrzę na wszystkich z góry. Chyba mają tu jakiś program profilaktycznego wycinania piszczeli, - i w ramach NFZ-tu objęli nim wszystkich obywateli. Jak bym miał tu dowód, albo chociaż prawo jazdy co mi go zabrali to pewnie w rubryce wzrost - byłoby - BARDZO WYSOKI.  Kolejna ciekawa kwestia jest taka, że przybyło tu ciemnoskórych obywateli w porównaniu z tym co widziałem dwa lata temu. I chociaż czasy segregacji rasowej mamy za sobą, to proszę czarni jeżdżą z tyłu autobusu a biali z przodu. I jeszcze nie widziałem, żeby ktoś się przysiadł do swojego negatywu. Siedzą razem -homiesy z homiesami, crackersi z crackersami. A dziś mnie okradli w autobusie. Stałem akurat z tyłu ale nie chcę nic sugerować ani oskarżać. W sumie jak się opalę i będę czarny to może znowu zacznę grać w kosza. Wysoki już przecież jestem :)

sats
O mnie sats

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości